fredag 13 april 2012

Trender!

Är med i ett syforum och där går vissa trender fram som en bulldozer ibland ;) Nyligen var det skärmmössan som var på tapeten. Kunde inte bestämma mig om jag gillade dem eller inte men nu är det snarare hiss än diss! Det är faktiskt ganska praktiskt att ha skärm på mössan soliga men blåsiga dagar och även när det regnar!! 

Har använt mig av Hippiis turorial.. Var på Skroten och köpte vliselin till skärmen igår men det visade sig att det nog kanske inte var rätt just till kepsskärmar, behöver nog ett som är lite stadigare för den blev lite sladdrig. Men mössan blev trots allt bra ändå :) 

Notera det chokladiga ansiktet, operation äta upp påskgodiset 
pågår ;)  

Idag har jag varit riktigt överens med redigeringsläget för bilden hamnade rätt direkt, tror jag har kommit på "grejen" nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar