fredag 13 maj 2011

Super Mario

Äntligen har jag fått ordning på alla mina bilder igen... har gästspelat lite med en Macdator och jag har inte samma koll på mina bilder där samt att jag inte haft photoshop att redigera med... men nu sitter jag med min gamla pc igen och ordningen är fullständig :) Har massa grejer att uppdatera med nu. Börjar med en super mario som jag virkat till min man, den sitter nu på hans kontor och vaktar kaffekoppen om dagarna. Tror jag skrivit i bloggen om Mario innan och jag har insett att bloggen till största del handlar om projekt som jag startar upp men sent färdigställer och hälften ligger fortfarande orörda. Från och med nu är det endast färdigställda projekt som kommer få plats här..

Mönstret på Super Mario finns gratis på raverly och jag har använt mig av nissegarn, det enda garnet jag kunde komma på som hade hudfärgad nyans..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar