lördag 12 juni 2010

Nytt projekt!

Har varit projektlös i några dagar, eller nu ljuger jag :) har massa pågående saker men inget som jag för stunden har lust att fixa med. Det slog mig nu att jag borde göra en oavslutade projektlista som jag kan gå tillbaka och titta på om jag någon gång skulle få för mig att vilja avsluta något. Ambitionen är ju vid varje projektstart att det ska bli klart så snart som möjligt :) Men så idag kom jag äntligt på vad jag ska ta mig för!! Måla om hallmöblerna, wiiiho!! Äntligen... har gått och tänkt på det så länge och nu kändes det helt rätt! Vi har en hög smal Leksvikbyrå från ikea som är brun och ful och en matchande skobänk som ska nu få bli vita. Kommer bli snyggt tror jag, väldigt passande att det är svarta smidesbeslag som man drar ut lådorna med. Lägger upp en bild när det är klart och ja denna gången kommer det bli klart eftersom jag inte kommer stå ut med att ha en halvfärdig halvmålad byrå i hallen :) I skrivandets stund sitter jag och väntar på att den första lådfronten ska bli torr så jag kan måla den en gång till.


Ungefär såhär ser skobänken ut, detta
är ett Leksvik soffbord men
färgen och formen är den samma förutom
att bänken har åtta fack för skor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar