söndag 9 maj 2010

Uppdatering!

Hej och hallå!!

Lillgumman har varit lite krasslig dom senaste dagarna och i morse fick vi svaret på åkomman, kräksjuka :( Efter att ha matvägrat sen i fredags så var vi ju inte direkt chockade när hon imorse började kräkas.. så nu blir det ett par dagar hemma för oss! Imorgon skulle jag ha varit med i vårruset men jag avböjer och stannar hemma med min lillskrutta.
På pysselfronten har det varit ganska lugnt i ett par dagar nu eftersom min tid har gått till att passa upp på sjuklingen samt att jag har upptäckt att man kan låna böcker elektroniskt från bibblan. Så himla bra, boken laddas ner till ett speciellt program i datorn på ett litet ögonblick! Så skönt att slippa stå i kö för att få låna boken.

"I grunden utan skuld" heter boken jag läser, tredje
delen i Viveca Stens kriminalromaner om
livet och morden på Sandhamn.

Ikväll har jag dock hunnit med att pyssla lite :) Har påbörjat ett projekt modell större! Har kommit på att jag vill ha en stor vit virkad duk att ha på köksbordet. Ska piffa köket åt det lite romantiska hållet! Får se om den blir färdigställd eller om jag hinner tröttna halvvägs :D så typiskt mig!!

Fick nys om en tävling i en blogg för en stund sedan, det enda man behöver göra är att lämna ett avtryck i bloggen En kreativ liten blogg...

Underbart vinstpaket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar